tisdag 24 juni 2014

Vidare mot nya äventyr

Jag har några saker som jag inne hunnit skriva om ännu tex. om våra aktiviteter med världskartan, om fler bokstäver som vi gjort och hur det gick med QR-koderna men det är dags att skriva det sista inlägget. Nu går barnen och jag vidare mot nya äventyr. För dagbarnen som går här betyder det att de får annan omsorg till hösten och för mig blir det ett annat jobb med andra barn.

De här åren i Saras pedagogiska omsorg har varit så kul och betytt så mycket för mig. Jag kommer sakna jobbet men speciellt barnen, världens bästa dagbarn!!!

Nu väntar en sommar med sol, bad och massa skoj!
Glad sommar till er alla!
Sara

Ps. Bloggen kommer ligga kvar för den som vill läsa, men jag kommer inte skriva något nytt här (däremot väntar en hög med administrativt arbete innan jag tar semester ;) ...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar