onsdag 2 januari 2013

Ett nytt och spännande år!

Nu finns det lite mer information på sidan. Dels har jag lagt ut min mailadress och dels har jag lagt till en flik med information och länkar om regler och avgift.

Förutom att ha arbetat med bloggen har jag även kommit en bit på den pedagogiska planeringen för verksamheten. Jag utgår från Lpfö 98 (läroplanen för förskolan) och har sen sökt på nätet efter tips och idéer. Oj, vilka mängder med intressanta och pedagogiska tips det finns, bara att välja och vraka. 

Några saker som barnen och jag har hunnit med är att träna finmotorik och grovmotorik. 

  • Vi har klippt och klistrat (ska lägga upp bilder på aktiviteterna när jag har möjlighet)
  • Tränar på grunderna till att sy  
  • Dansat till julsånger och rört på oss ute i snöhögarna

Gott nytt år!
Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar